PC

نرم افزار - بازی - اتوران-...

PC

نرم افزار - بازی - اتوران-...

سال 2007 انقلابی بزرگ در صنعت بازی های رایانه ای !

Need for Speed: ProStreet - نیاز به سرعت  13 : اتومبیلرانی خیابانی حرفه ای
بار دیگرپس از گذشت یکسال انتظار هواداران نسخه ی جدیدی از پرطرفدارترین بازی اتومبیلرانی رایانه ای یعنی سری بازی های Need for Speed کمپانی ثروتمند Electronic Arts که از سال 1995 تا به حال همه ساله نسخه جدید و زیباتر و متفاوت تری را از این بازی زیبا و محبوب خود عرضه می کند، فرا رسید ! این نسخه از بازی Pro Street نام دارد و از ماهها قبل تبلیغات گسترده روی آن متمرکز شده تا تمامی هواداران این بازی فوق العاده برای تاریخ انتشار رسمی آن در 14 نوامبر 2007 لحظه شماری کنند ! اوج شهرت سری بازی های Need For Speed را می توان از آنجا دریافت که هر علاقمندی با شنیدن بازی اتومبیل رانی ناخواسته نام Need for Speed را بر زبان می آورد که به جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای مبدل گشته است ! وجود بیش از 60 بازی از 26 کمپانی مطرح دنیا برای اولین بار در سری بازی های Need For Speed این بازی را برای هوادارانش متمایز می کند !
نسخه سیزدهم این بازی زیبا در مسابقات  مهیج خیابانی تهیه شده که هیجان را به اوج خود می رساند و به گفته ی سازندگان  اوج لذت و هیجان رانندگی را در این بازی خواهید چشید !
زیباترین و مطرحترین اتومبیل های دنیا از برترین کمپانی های سازنده دنیا با یکدگیر در مسیر های مهیج و بسیار زیبای NFS ProStreet پای به میدان مسابفه می گذارند !
ویژگی های بازی Need for Speed ProStreet:
وجود بیش از 60 بازی از 26 کمپانی مطرح دنیا برای اولین بار در سری بازی های Need For Speed این بازی را برای هوادارانش متمایز می کند !
مسابقات حقیقی مهیج، پرسرعت که نهایت لذت و زیبایی اتومبیل رانی سریع را تجربه کنید !
غلبه بر تمامی قوانین مسابقات خیابانی و تبدیل شدن به سلطان خیابانها که لقبیست که این بازی به شما می دهد !
طراحی عالی و بسیار زیبای بازی با گرافیک فوق العاده  و زیباتر از همیشه !
صحنه های برخورد بسیار حقیقی و طبیعی !


  Crysis : بحران ( زیباترین بازی اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای از دیدگاه منتقدان سایت مطرح Gamespot )
سال 2007 را می توان یکی از بینظیر ترین سالها طی چند دهه عمر بازی های رایانه ای در تولید بازی های فوق العاده و بی همتا نامید ! س از عرضهبازی های بسیار پر سر و صدا و بی همتایی همچون  Half-Life Episode 2، World in Conflict، Call of Duty 4 Modern Warfare، Crysis و Gears of War که همگی توانستند نمره ای بالای 90 درصد را از منتقدان رایانه کسب کنند هر یک انقلابی در ژانر خود بوده اند، اکنون با فرارسیدن تاریخ 14 نوامبر 2007 تا بازی پر سرو صدا و غول سال نیز منتشر شد ! تیم بازی سازی شرکت Crytek که در سال 2004 با ساخت و انتشار بازی پر سروصدای Farcry به شهرتی جهانی دست یافت و توانست یکیاز زیباترین بازی های تاریخ را برای رایانه بسازد، این بار بازی جدیدی را عرضه کرده که در نمایشگاه بین المللی منتقدان رایانه ای E3 همگان را متحیر زیبایی خود کرده بود و بلافاصله و توانست در کمتر از یکماه رتبه برترین بازی اکشن تاریخ  بازی های رایانه از پکیج The Orange Box گرفته و به خود منتسب کند تا همگان Crysis را به عنوان زیباترین بازی تاریخ بازی های رایانه ای بشناسند !
بازی اکشن زیبای علمی تخیلی با گرافیک فوق العاده و سینمایی با فیلم نامه ای هولناک و فوقالعاده تاثیر گذار و سرگرم کننده که هر بازیکنی را مجذوب  خود می کند و می تواند لذت کامل شلیک را در یک بازی اکشن  با تمام وجود احساس کند !


 

Half-Life 2 : Episode Two - نیمه حان 2 - قسمت 2
به جرات می توان گفت که سال 2007 یکی از سالهای بی نظیر در زمینه عرضه بازی های زیبا، جذاب و پر سر و صدای رایانه ایست !
نسخه جدید بازی بسیار زیبای Half Life 2 که در سال 2004 با عرضه خود عنوان برترین بازی اکشن تاریخ را از آن خود کرد،  با نام Half Life Two Episode Two در پکیجی بی سابقه از سوی کمپانی Valve Corporation تحت نام The Orange Box عرضه شد !
 بلافاصله پس از عرضه این بازی مطرح در بازارهای جهانی اکثر قریب به اتفاق منتقدان پایگاههای مطرح نقد بازی دینا نمره ای بالاتر از 95 در صد را به این بازی رایانه ای دادند که در برخی نشریات مطرح این پکیج نمره کامل 100 از 100 را که امری تقریبا بی سابقه بوده است را از آن خود کرد !
Half-Life 2: Episode Two  سومین بخش از سری بازی های فوق العاده زیبا و اکشن علمی تخیلی Half Life 2 است و داستان و فیلم نامه زیبا و مهیج دو نسخه پیشین را ادامه می دهد که در سال 2007 پس از درخشش دو نسخه پیشین عرضه شده و باز هم توانست با موفقیت چشمگیری روبرو شود!


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد